Összefognak a környezettudatos portálok
Startolt Magyarország első környezettudatos tematikájú értékesítési platformja, a zöldunió.hu. Az egyedülálló modell hiánypótló eszközrendszert biztosít tartalomszolgáltató és hirdető partnerei számára.
“A világmindenséget nem csupán a sokféleségben rejlő egység teszi széppé, hanem az egységben rejlő sokféleség is.”
Bár Umberto Eco szavai a világról szólnak, kicsiben igazak a zöldunióra is, ami az öko-szemléletű tartalomszolgáltatókat kívánja egy platform alá hozni, akik sokféleségükben is egységet képviselnek.
Ahogy a környezetvédelemmel, klímaváltozással kapcsolatos tények is átalakítják a gazdasági-társadalmi elvárásokat, egyre nagyobb hangsúly kerül a szervezetek fenntartható működésének, valamint társadalmi felelősségvállalásának mikéntjére és irányaira is. A 2015 decemberében lezajlott párizsi klímacsúcs a szkeptikusok számára is nyilvánvalóvá tette, hogy a reprezentáció mellett kézzelfogható tevékenységre is szükség van, sőt, az stratégiai jelentőségűvé vált. E cél érdekében elengedhetetlen, hogy a felelősen gondolkodó vállalatok és önkormányzatok zöld ügyekben tett lépéseiket célzottan kommunikálhassák a lehető legeredményesebb eszközökkel és módokon.
Hiánypótló megoldás
A zöldunió erre ad hiánypótló megoldást: Átfogó eszközrendszert biztosít a felelősen gondolkodó szervezetek részére, hogy zöld üzeneteiket hatékonyan juttathassák el a környezettudatosan gondolkodó célcsoportok számára.
A zöldunió egy platform alá hozza az öko-szemléletű tartalomszolgáltatókat, így erősítvén működésüket és hirdetési potenciáljukat. Kivételes médiaportfólióját olyan, a fenntarthatóság iránt elhivatott, erős márkaértékkel bíró webhelyek alkotják – köztük a ReCity Magazin is – , melyek hosszú ideje hitelesen képviselik a környezettudatos szemléletet.
A zöldunió, nyilvános debütálását megelőzően, kilenc hónapon át folyamatosan tesztelte és optimalizálta működési mechanizmusait, hogy újszerű modelljével illeszkedjen a tartalomszolgáltatói igényekhez és a hirdetői oldal elvárásaihoz.
A zöldunión belül egy egyedülálló Mecenatúra program is elindult, mely lehetőséget biztosít a hirdetők számára, hogy környezettudatos témájú, online médiaköltéseik által támogathassák a környezetvédelmet és társadalmi ügyeket felkaroló partnerszervezeteket.
A zöldunió hirdetői, megbízásaik által, többszörösen is hozzájárulnak a hazai lakosság öko-szemléletének erősítéséhez:
- A portfólión keresztül eljuttatott zöld üzeneteikkel növelik a magyar web zöld témájú cikkállományát. Ez a tény közvetlen és közvetett módon eleve eredményezi a hirdetői reputáció, ismertség és elismertség növekedését.
- Fizetett hirdetéseik fokozzák a szemléletformálás intenzitását, mivel a zöldunió médiaportfólió tagjai hirdetési bevételeik egy jelentős részét saját működésükre fordítják.
E két egymást erősítő hatás eredményeként a hazai lakosság környezettudatos gondolkodásmódja és a társadalmi-gazdasági témákkal kapcsolatos érzékenysége folyamatosan fejlődik, gyarapítva így a fenntarthatóságot célzó üzenetek befogadóinak létszámát is.
A környezettudatos tematikájú médiaportfólió folyamatosan bővül, a zöldunió várja az újabb tagok jelentkezését!