Etikus üzlet
E rovat témája a vállalatok példaértékű, jó gyakorlatainak bemutatása, legyen szó innovációról, vállalati társadalmi felelősségvállalásról, vagy akár zöld marketingről és kommunikációról.
Magyarországon egy nő átlagosan 13,2%-kal keres kevesebbet ugyanazért a munkáért, mint egy férfi. A FairFizu.hu a párbeszéd elindítására jött létre.
Az első Tudatos Vásárló Riport szerint Magyarországon, 3 év alatt 1014 milliárd forint volt a tudatos vásárlói döntések értéke. Ez látványos növekedés!
A Budapesti Corvinus Egyetem és az Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) együttműködésével a fenntarthatóság elvei jobban beépülnek a képzésbe.
“Vajon mennyire vagyunk felnőttek? – zöldunió interjú Molnár Csabával
2017-03-28 | 15:03 Etikus üzletA MagNet Bank közösségfejlesztési igazgatójával, Molnár Csabával beszélgettünk a közösségről, az etikus bankolásról és a pénz értékteremtő erejéről.
A Hulladékgazdálkodók Országos Szövetsége (HOSZ) március 24-én konferenciát tart, melynek témája: “Közszolgáltatói haszonanyag koordináció, és az FM által működtetett termékdíjas rendszer 2017-ben”.
Idén is meghirdeti a Telekom a DELFIN Díj pályázatot, amivel a fenntartható fejlődés népszerűsítése és az azért tett aktivitások elismerése a célja.
A hazai vállalatok 91%-a gondolja úgy, hogy az átlátható működés hozzájárul a cég hosszú távú sikerességéhez és az innovativitást is serkenti.
A MagNet Közösségi Bank tagja lett az értékalapú bankok nemzetközi szövetségének, a GABV-nek. Milyen általuk létrehozott értékeknek köszönhető ez?
Eddig kötelező rosszként élted meg, ha banki ügyeidet kellett intézned? A MagNet Banknál jó élményekkel gazdagodhatsz. Megnyílt a második közösségi pont!
A MagNet Bank az "Adj Meleget Program" keretében 2500 db, a bankfiókokból ingyenesen elvihető hőtartó takaróval segíti az utcán élőket. Ismersz olyat, akinek szüksége lenne rá? Adj meleget te is!
Lezárult az InnoMax Díj pályázati időszaka, melynek idén a közösségi célokra fókuszáló innovációs kezdeményezések kerültek a középpontjába.
A Magyar Telekom Csoport 2015 után 2016-ban is karbonsemleges vállalat lett. Azaz szén-dioxid-kibocsátásukat zöld projektjeikkel semlegesítették!