Egy jó Cimbi-re mindenkinek szüksége van!

ReCity Magazin
Szerző: · 2017-03-31 | 11:10· Ökoszalon

A Cimbi magyar dizájnmárka egy hónapos közösségi finanszírozási kampányt indított a nemzetközi Indiegogo oldalon. Céljuk, hogy az anyagi segítséggel erőforrás- és kapacitásbővítést érjenek el, valamint hogy még több fiatalnak biztosítsanak lehetőséget a tréningjeiken való részvételre.  

 

A 2013-ban indult Cimbi márka – amit olvasóink a ReCity Kiadó A hulladék új élete – Ökodizájn Magyarországon c. könyvéből is ismerhetnek – újrahasznosított anyagokból (molinoból, reklámhálóból) készít termékeket (táskákat, pénztárcákat, aprótartókat stb.), elsősorban városi használatra. Az alkotópáros – Földi Barbara és Sipos Anna – fiatalos darabjai az eco-urban életstílust képviselik. Emögött egy fenntartható, zöld városi életérzés és egy komoly társadalmi megmozdulás áll, hiszen a Cimbi a ReCreativity Társadalmi Vállalkozás hivatalos márkája.

Cimbi1

 

Sok kicsi sokra megy

A Cimbi egy újabb mérföldkőhöz érkezett. Céljaik eléréséhez a tervezők most a közösséghez fordulnak és anyagi támogatásukat kérik. Március 29-től kezdődően egy 1 hónapos kampányt indítottak a nemzetközi Indiegogo oldalon. Ehhez készítettek egy kampányvideót, amiben felhívják a figyelmet a társadalmi ügyre, aminek megvalósításához segítséget kérnek, valamint átfogó képet adnak a a csapat működéséről és jövőbeni céljairól.

A megcélzott 27.000 dollárból az alkotópáros szeretné fejleszteni a gyártást és kibővíteni a szolgáltatás-portfólióját. Szeretnének felvenni fiatalokat, akik segítenek a vállalkozás vezetésében, illetve bérelni egy helyet, ahol egyszerre történhet a gyártás, a tárolás és a termékek eladása.
A lányok hisznek abban, hogy a Cimbi márka fejlesztéséből származó profit még több fiatalnak biztosít majd lehetőséget arra, hogy részt vegyen a nemzetközi tréningjeinken.

 

Adsz és kapsz

A nem mindennapi finanszírozási módszernek köszönhetően bárki a társadalmi ügy részesévé válhat – feltéve, hogy támogatja a kampányt. Cserébe egy egyedi Cimbi termék büszke tulajdonosa lehet!
A támogatási összeg nagyságától függően akár egy speciális workshop megtartását is vállalják – a világ bármely részén – a lányok.

Cimbi kártyatartó

Cimbi kártyatartók

És hogy mi is pontosan az a társadalmi ügy, amit a Cimbi termékekkel segíteni lehet? A Cimbi mögött álló ReCreativity Társadalmi Vállalkozás – amelynek alapítói szintén Barbara és Anna – évek óta szervez programokat itthon és külföldön hátrányos helyzetű fiataloknak, akik ezeken a workshopokon lehetőséget kapnak készségeik fejlesztésére (tevékenységükről korábban ITT írtunk).

A kampány mellé állt a hazai könnyűzenei szféra több jelentős képviselője is, akik saját közösségükön keresztül támogatják és népszerűsítik azt. A Cimbi partnerei többek között: Csorba Lóránt, a Lóci játszik zenekar frontembere, valamint Szabó Benedek és a Galaxisok együttes tagjai.

 

Címkék: ,