Hazai termékek a dm polcain

ReCity Magazin
Szerző: · 2018-12-14 | 19:54· Be

Új magyar beszállítókat keres a dm!

A dm társadalmi felelősségvállalási tevékenysége a vállalat stratégiájának szerves része. Piacvezetőként célja a példamutatás a gyermekek- és családok egészségvédelme, a környezetvédelem, továbbá az egészséges életmód terén. Támogatási filozófiájában kiemelt helyet kap a vásárlók aktív bevonása, hiszen közösen is lehet jót tenni a magyarországi lakosságért, vagy akár helyi szinten egy-egy kezdeményezésért.

 

Közösségekre épülő programok

A dm “Együtt egymásért” elnevezésű felelősségvállalási programja részekéntkét ilyen kampányt indított útjára az elmúlt két évben. Míg a “Jótettekkel egy jobb világért” pályázati program a helyi civil közösségek társadalmi és/vagy környezeti ügyekért tett segítő munkáját támogatja 2016 óta, idén 25 projekt támogatásával, addig a 2018-ban induló “dmStart!” pályázat célja újonnan induló magyar vállalkozások felkarolása.

dmstart

Kép forrása: dm

Irány a rajtvonal. Start!

A dm most új beszállítókat keres szépségápolási termék, mosó-, és tisztítószer, valamint bio és konvencionális élelmiszer szortimentjei bővítéséhez. Termékfejlesztési stratégiája támogatja az innovációt, az egyedi, a piachoz képest megkülönböztető termékek forgalmazását.
A dmStart! kampány során novembertől 2019. január végéig olyan Magyarországon bejegyzett és teljesen vagy többségi magyar tulajdonban álló mikro-, kis- és közepes vállalkozások, manufaktúrák jelentkezését várják, amelyek minimum 1 éve, legfeljebb 5 éve folytatnak gyártó, illetve kereskedelmi tevékenységet. Fontos szempont az is, hogy a vállalkozások rendelkezzenek innovatív szemlélettel, működési filozófiájukban jelen legyen a fejlődési igény, a naggyá válási képesség, amellyel idővel akár a nemzetközi piacon is értékelhető teljesítmény felmutatására lehetnek képesek.

dm üzletfotó bio szortiment illusztráció

Kép forrása: dm

Nem kizáró ok, ha a termék már elérhető a piaci kínálatban, vagy épp bevezetés előtt áll.

A termékek tekintetében a dm a következő jellemzőket keresi: újszerű, egyedi, illeszkedik a dm-vásárlók igényeihez, piacképes tartalmilag és megjelenésében is, végül fenntarthatósági szempontoknak is eleget tesz.

 

Hazait vegyenek!

A dm már korábban is karolt fel magyar manufakturális terméket, például 2014óta a Magyar Termék Nagydíjas Manna 100% természetes szappan készítményeit, amelynek a kezdeti négy termékhez képest mára jelentősen kibővült a szortimentje. Továbbá megtalálhatók a polcain a Cerbona, Biopont és más magyar gyártók egészségtudatos termékei is.

dm-logo

A pályázat eredményhirdetése 2019 áprilisában várható, az üzletekbe ezután fognak kikerülni az új termékek.

A “dmStart” pályázat részletei elérhetőek ezen a linken.

 

Hirdetés

Forrás: Zöldunió

Címkék: ,